zaterdag 23 maart 2013

Shoplog#2: Producten van kruidvat.

Ik kocht gisteren wat nieuwe dingen in het Kruidvat en die wou ik delen met jullie.
1. Als eerste kocht ik deze deo van Dove. Het is de go fresh 48h met granaatappel en citroenverbena. Het is een fris lente geurtje.
2. Ik kocht ook deze pores be pure modder masker van Formula 10.0.6. Het bevat aardbeien en rosemarijn. Ik heb het al eens getest en mijn huid was er zeer zacht van. Het is nu dus al een nieuwe favoriet voor mij. Het ruikt ook zeer lekker. (Meerdere malen bruikbaar.)
3. Omdat ik graag eens een peel off masker aanbreng nam ik ook deze Healing Honey masker mee van DR. Van Der Hoog. Het werkt poriënverfijnend en reinigd de huid.

4. Als laatste kocht ik deze Gillette Venus Pro Skin mesjes. Wat zeer gemakkelijk is aan deze scheermesjes is dat het scheerschuim er al in geïntegreerd is. De kussens bevatten extra rijke body oliën en hebben een zacht romige geur.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten