maandag 22 april 2013

Candy Shock Limited Edition by Catrice

Hallo iedereen, het heeft mij heel lang geduurd deze blog te kunnen schrijven.
Ik ben in de paasvakantie een paar dagen op reis geweest en natuurlijk heb ik ook wat gaan shoppen. 
Ik toon jullie vandaag 3 nieuwe make-up producten die ik kocht van Catrice.
Het is uit hun limited edition collectie 'Candy Shock'.

Als eerste kocht ik deze soft baked oogschaduw I scream: Ice cream! (co1). Ze hadden een paar kleuren in deze collectie, maar deze vond ik het mooist.
Het is licht roze met grijs er door gemengd. Het roze heeft een kleine glitter terwijl het grijs een grotere glitter heeft.
Je kan dus zelf beslissen of je jouw ooglook grijzer of rozer wil.
Ik kocht ook een blush 'Sugar Shock' , deze is multicolour.
En als laatste heb ik nog een lipstick gekocht, mijn persoonlijke favoriet. Het is een hele speciale lipstick. Net alsof het een kleurtje is met de lipgloss er al bij. Het is een 'lipbalm stick' deze heet ook 'Sugar shock'.  Het is een roze kleur met een kleine glitter er in.


Nu in het kruidvat!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten