dinsdag 28 mei 2013

Lievelingsparfum ♥♥

Hallo, ik heb tussen het studeren door een gaatje gevonden om een blog te schrijven.
Deze keer heb ik het over mijn lievelingsparfum 'Romance' van Ralph Lauren. Ik heb hem leren kennen door een vriendin, hij ruikt echt zo heerlijk. Het is een bloemige parfum.

Ik heb zeer veel parfums maar deze springt er toch wel boven uit.
Hij is niet zo goedkoop dus gebruik ik hem enkel op speciale gelegenheden. Het is € 46,00 voor 30ml.
Op de site van Ralph Lauren beschrijven ze hun parfum zo: The women's fragrance that evokes the timeless essence of falling in love. Discover the sensual essence of velvety woods, extravagant florals and seductive musk.
Je ziet het de mijne is bijna op maar ik ben zeker dan ik hem daarna opnieuw aanschaf !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten