maandag 12 augustus 2013

Sleek Storm Palette

In Mallorca kreeg ik een souvenier, een hele toffe. Namelijk het Sleek i-Divine Storm Palette.
Sleek Make-up is niet echt bekend in Belgiƫ maar ik heb het leren kennen door Nederlandse bloggers.
Ik wist dus al goed wat ze in aanbod hadden. Ik zocht er al een eindje achter maar vond het nergens in Belgiƫ.
Op reis gingen we een parfumerie binnen en daar stond het een rekje vol met Sleek producten.
Ik was meteen verkocht door het Storm palette.
In het palette vind je zowel lichte als donkere kleuren, 3 matte kleuren en 9 met glitters in eerder metallic. Het is echt hele goede kwaliteit en het blijft heel lang zitten. De kleuren zijn allemaal prachtig. De prijs-kwaliteit is dus zeer goed. Ik betaalde slechts 9.95 voor 12 kleuren.
De verpakking van Sleek is ook heel mooi, je krijgt een mooie grote spiegel en een make-up kwastje.
Wat ik zeer goed vind is dat er een matte zwarte kleur in zit voor een Smokey-Eyes te maken en ook een matte bruine kleur die voor mij perfect past om mijn wenkbrauwen te vullen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten