woensdag 12 februari 2014

Lush review#1: Bathbomb- Spice Girl Ballistic

Momenteel ben ik bezig met de laatste stage van mijn opleiding. Het is zeer tof maar het vraagt veel energie. Dit vraagt dus om ontspanning. Wat kan er dan beter zijn dan een zalig bad met een lush bruisbal. Deze keer gebruikte ik de lush bathbomb spice girl ballistic.
Het is een paars/roze bruisbal met veel glitters en heeft een UFO-achtige vorm.    
Het heeft een fruitige geur, heerlijk. Dit komt door de etherische olie van grapefruit en citrus. Deze bruisbal bevat eveneens amandelolie die de huid goed voed en heerlijk doet aanvoelen.
Als de bal is opgelost is het water roze en het bevat super veel glitters.
Zeker een aanrader om te testen.                          
Space girl ballistic is te koop in lush voor €5. 
Hier volgt nog een kort flimpje zo kan je beter zien hoe de bruisbal oplost in het water.
                                               
Veel plezier ♥

2 opmerkingen:

  1. Mo wauw! Ge ziet het direct superrood worden!
    Veel zotter dan die ene bruisbal die ik ooit in mijn leven gebruikt heb.
    't Is kweetnie hoe sjiek!

    En het doet me nog maar eens beseffen hoe hard ik een bad mis hier :p
    Kweet zeker dat je bad enorm ontspannend was ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ja twas echt een hele toffen om te gebruiken et ruikt heeeeeerlijk!!

    BeantwoordenVerwijderen