dinsdag 24 juni 2014

Biocura Beauty Geurnagellak

Nagellak met geur dat leek mij meteen leuk om te testen. Biocura heeft twee collecties met geurnagellakken. Ik heb deze met Coconut, Rose, Chocolat & Peach.
Deze wou ik dus met heel veel plezier reviewen voor jullie.
Het eerste kleur is een doorzichtige topcoat met de geur Coconut. Als je meteen in het flesje ruikt, dan heeft het enkel de typische nagellakgeur.
Na het aanbrengen en wanneer het droog is ruik je wel duidelijk een kokosgeur.
Daarna heb je de Rose, een mooi en vrolijk licht roze kleur.
Net zoals bij de coconut moet je het eerst aanbrengen vooraleer de geur vrijkomt.
De Chocolat is een winterkleur vergeleken met de andere. Deze heb ik nog niet getest omdat het geen kleur is voor het seizoen.
Ik vermoed dat het dezelfde kwaliteit is als de rest.
Als laatste mijn persoonlijke favoriet heb je de Peach, een heel mooi fel roze kleur.
De geur ruik je, maar deze is heel subtiel. De minste van allemaal qua geur.
In het algemeen zijn alle nagellaken goed van kwaliteit.
Na twee lagen heb je een perfect gedekte nagel en het droogt vrij snel.
Tijdelijk te koop in de Aldi 

3 opmerkingen: