donderdag 9 oktober 2014

First impression#2: Yves Rocher Poriënverfijnend serum

Van nature is mijn huid eerder vettig en heb ik op mijn wangen zichtbare poriën. Steeds ben ik opzoek naar producten die mijn huid kunnen verbeteren en de talgproductie verminderd. Enkele dagen geleden kocht ik het Sebo Végetal Poriënverfijnend serum van Yves Rocher. Deze is speciaal voor gecombineerde tot vette huid.
Het product zit in een mooie stevige verpakking van glas en heeft een handig pompsysteem.
Het beloofd een serum te zijn die krachtig is, verzorgend, die poriën ontstopt en vernauwd en ook talgregulerend is. Het serum kan je 's morgens en 's avonds aanbrengen over het volledige gelaat. Twee pompjes op de vingertoppen is voldoende. 
Het bevat geen parabenen, dierlijke bestanddelen, minerale olie of kleurstoffen. 
Ik test het nu enkele dagen en merk nu al een verschil. Mijn gelaat voelt heel fris en verzorgd aan. Het voelt duidelijk minder vet aan gedurende de volledige dag. Of mijn poriën nu daadwerkelijk al fijner zijn kan ik niet duidelijk zeggen.
Het serum bevat de volgende ingrediënten:
Het sebo végétal serum is een product van de sebo végétal lijn van Yves Rocher. 

-Te koop in de Yves Rocher 

2 opmerkingen:

  1. Tevreden over het resultaat?
    Lijkt me een leuk kerstkadootje :) voor mezelf dan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben eventjes inactief geweest op mijn blog waardoor ik dus deze reactie gemist heb. Om alsnog te reageren hij is zeker aan te raden!

      Verwijderen