dinsdag 12 mei 2015

Love & Sound Collectie - Essence

"Love & Sound" is momenteel de limited edition van Essence. Die brengen ze uit speciaal voor de start van het festivalseizoen. De opvallende kleuren zoals oranje, abrikoos en roze laten je meteen zin krijgen in de mooie lente- en zomerdagen.  
De collectie bevat oa. matte lipsticks, oogschaduw, een eyeliner, nagelriemtattoo's, bronzing paper en blush.

Ik kocht zelf drie producten om uit te testen. 
Als eerste werd ik meteen aangetrokken door de multi style eyeliner pen. Deze heeft een drie-tip applicator waarmee je verschillende looks kan creĆ«ren. 
Zoals een klassieke, extra breed of driedubbele eyeliner. Laat je creativiteit te loop. 
Als tweede koos ik voor deze prachtige ombre blush- "sunset@center stage". 
Hij gaat van een prachtige lichte abrikooskleur over naar een donkerdere roze kleur. 
Een mooie meerwaarde in mijn make-up collectie. 
Het laatste product dat ik koos om te testen is de bronzing paper "Sunkissed & Happy". Dit soort product had ik nog nergens eerder tegengekomen. Het is een multifunctioneel product: het matteert, het absorbeert het overtollige talg en geeft je huid meteen een zongekuste huid. Ideaal voor onderweg.
De "Love & Sound" collectie is nu te koop en enkel te verkrijgen in BelgiĆ«. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten