vrijdag 26 februari 2016

New Catrice - Blush Artist Shading Palette

De nieuwe producten voor de lente/zomer 2016 van Catrice en Essence zijn er! Dat betekent dus tijd om ze te gaan bekijken en uit te testen.
Bij de voorstelling van hun nieuwe producten sprong er voor mij meteen één product uit nl. de Blush Artist Shading Paletten van Catrice. Wauw!!
Heel goed gezien van hen want in bij de duurdere merken zijn blush paletten op dit moment heel erg in. Het is dus super dat er nu ook een budgetvriendelijk alternatief te vinden is.

Ze komen uit met drie varianten: 010 BronzÉclat, 020 CorAll I Need en 030 Rock´n´Rose. 
Ieder palet bevat drie harmonieuze kleuren. Ze hebben een poedertextuur en zijn longlasting. 

De namen van de paletten geven al mee welke kleurnuances ze bevatten. BronzÉclat, bestaat uit drie bruin/oranje achtige tinten, CorAll I Need heeft drie prachtige koraalkleuren en Rock´n´Rose bevat de klassieke roze tinten. Ze gaan telkens van een donker kleur tot een licht eerder highlight kleur. Voor ieder wat wils dus. 

Ik heb alle drie de paletten getest in de winkel en mijn persoonlijke favoriet was 030 Rock´n´Rose en deze heb ik dan ook aangeschaft. Maar dit kan mogelijk uitbreiden want ik ben fan! 
De blushes zijn redelijk poederig maar hebben een goede pigmentatie, zijn opbouwbaar en blenden goed. Twee kleuren bevatten glitters en één kleur heeft een matte finish. 
Ze zijn vanaf nu te koop in het kruidvat voor een prijs van €4.59. Ik vind dit zeker een correcte prijs voor de kwaliteit van dit product. Ga ze dus zeker eens gaan bekijken.  
http://www.catrice.eu/nl/home.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten