dinsdag 12 februari 2013

First impression #1: Bioderma- Micellaire Oplossing

Ik heb al veel gehoord over Bioderma en nu heb ik mij eindelijk eens een product aangeschaft.
De naam is Bioderma Sébium H2O Micellaire Oplossing Voor Vette Huid. 
Het product heeft een 2in1 werking het is zowel een make-up remover als een reiniger en zuivert de huid. 

Het is speciaal voor vette huid en heeft dus ook een talgregulerende werking. 
Ook is het Hypoallergeen en je hoeft het niet af te spoelen na gebruik.
Het bestaat ook voor gevoelige huid. 
Ik test het nu al een week uit. Ik breng het op een wattenschijfje en reinig er mijn huid mee. Ik ben zeer tevreden over het product.
Mijn huid voelt zacht en schoon aan en het helpt ook zeer goed tegen onzuiverheden.

Voor vragen zet gerust een opmerking.
xxx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten