woensdag 20 februari 2013

Shoplog#1: Nieuwe make-up♥

Vandaag heb ik voor jullie een shoplog.
Ik zal jullie vertellen wat ik allemaal heb gekocht.
1. Nieuwe 3D Duo oogschaduw van essence Irresistible green.
Ik wou al heel lang een munt groene kleur en toen ik deze zag was ik meteen verkocht.
Het is een heel leuk effect en het is leuk om te combineren met grijs en bruine tinten.
prijs €2,89
2. Lipstick van Catrice 110 Pink Me Up! Deze lipstick heeft een donkerroze/ fuchsia kleur. 
Ik vind het heel goed passen bij mijn bruine haren.
Op de foto is het wat lichter omdat ik hem zacht heb aangebracht,
je kan hem zo fel maken als je zelf wilt. Prijs € 3,99
 
3. Ik heb ook deze Infinite Shine lipgloss gekocht van Catrice Very very raspberry, om te dragen op de lipstick voor een mooie glans.
Het is een roze kleur met kleine glitters die zowel groen, als geel zijn.
prijs: €2,99
 
4. Als laatste heb ik deze Mattifying Oil Control papers gekocht van Catrice, ze zijn nieuw in de lijn. Deze doekjes zijn heel handig voor een vette huid en wanneer je niet overal je poeder kunt bijwerken.
Je dipt het doekje op de plaats waar het blinkt.
Dit absorbeert het overtollige talg en tast je make-up niet aan.
Ik wou dus zeker deze eens testen.
Een verpakking bevat 50 velletjes en is ideaal voor in de handtas! prijs: € 2,89
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten