woensdag 24 juli 2013

Favorite oogschaduw

Ik heb heel veel oogschaduwen maar toch springt er voor mij maar één uit.
Het is absoluut mijn lievelingsoogschaduw. Het is één uit de Intensif'Eye Wet & Dry shadow van Catrice ' Vanilla sky ride (030)'. Het is onbeschrijfelijk mooi.
Ik heb net een nieuwe gekocht omdat mijn andere zo goed als op was.
De oogschaduw heeft een subtiel gouden, vanillecrème kleur en heeft een glitter.
Je kunt het zowel goed dagelijks gebruiken of voor feestelijkheden.
De oogschaduw is van hele goede kwaliteit, blijft een hele dag zitten en is niet poederig.
Ook de verpakking is heel mooi en handig.
Hier zijn wat swatchen van het product.
Je kunt hem ook gebruiken als highliter op het wenkbrauwbot voor iemand die houdt van een hevige highliter.
Ik heb ook nog 2 andere kleuren uit de lijn. Ook heel mooi maar die gebruik ik veel minder dan die ene.
De bruine kleur is 'Lunch At Tiffany's (050)', de blauwe is 'Brooke's Blue Lagoon (060).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten