woensdag 17 juli 2013

Nail Art Using Tape

Ik hou van alles dat met nail art te maken heeft en wil altijd eens iets nieuws proberen. Omdat ik een nagelbijter ben kan ik dit niet altijd bij mezelf doen. Vandaag deed ik deze nagelart met plakband bij mijn zus. Het is heel mooi en zomers.
Deze heb ik ontdekt door een youtuber en wil hem delen met jullie.
Dit is wat ik jullie vandaag wil leren.
Ik heb 2 zomerse nagellaken gekozen, als basecoat gebruikte ik een pastelblauwe kleur (Kleancolor 142 Pastel Teal) en als topcoat een felroze kleur (Long Lasting Nailpolish 91 van de HEMA).
Ook heb je plakband nodig.
Zo ga je te werk: je lakt al je nagels met de basecoat. Deze laat je volledig drogen (belangrijk). Dan neem je een stuk plakband en verknip je die in hele kleine strookjes. Deze kleef je horizontaal over de volledige nagel ( de hoeveelheid strookjes is naar eigen keuze).
Lak nu de nagel met de gekozen topcoat. Belangrijk is dat je meteen hierna de plakband verwijderd voor het droog is omdat je anders de topcoat zou beschadigen.
Als laatste kan je eventueel een doorzichtige topcoat aanbrengen als bescherming van je art.
Zo simpel is het om deze mooie zomerse nagels te bekomen.

Veel plezier.
♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten