maandag 1 september 2014

Mijn drie nieuwe Too Faced producten

Het merk 'Too Faced' ken ik al een tijdje. Het heeft prachtige producten, maar zijn niet de goedkoopste. Een paar producten stonden op mijn verlanglijstje. Nu heb ik ze eindelijk in mijn bezit. Daarom wil ik ze voor jullie reviewen.
Het eerste product is de 'Too Faced' Sweethearts Perfect Flush Blush in 'Peach Beach'. De blush bestaat uit drie kleuren perzik en gouden tinten. Die een perfecte bronzed rose flush geeft aan iedere huidtype. Neem een blushborstel en wrijf over alle kleuren voor de juiste kleur en breng ze aan op de appels van de wangen. Natuurlijk kan je de kleuren ook afzonderlijk gebruiken.
-Te koop in de Sephora voor +/-€28 (kan verschillend zijn per land) 
Het volgende dat ik wil reviewen is de 'Too Faced' Sweethearts Beads Radiant Glow Face Powder. Het product bestaat uit kleine kralen die hartvormig zijn.
Er zijn 4 soorten kleuren van kralen (brons, beige, champagne, en roze) en geeft de huid een natuurlijke subtiele glow/glans en uitstraling aan je gezicht. Iedere huidskleur kan het gebruiken. Je kan het aanbrengen met een grote poederborstel over het volledig gezicht.
-Te koop in de Sephora voor +/-€30(kan verschillend zijn per land) 
Als laatste heb ik een van de nieuwe 'Too Faced' Melted Liquified Long Wear Lipstick in 'Melted Coral'.
Het is een enorm gepigmenteerde lipstick. Er wordt een speciale technologie gebruikt om deze lipstick vloeibaar en creamy te houden. Door een techniek zorgen ze dat de lipstick vloeibaar blijft en is als het ware een soort 'inkt'. Dit verliest geen intensiteit/pigmentatie en creƫert een lipstick die lang, creamy en mooi blijft zitten.

De Melted lipsticks hebben ook een innovatief, schuine fluwelen punt voor een perfecte applicatie.
Het kleur die ik koos uit 6 kleuren is 'Melted Coral' het is een mooie koraal roze kleur.
-Te koop in de Sephora voor +/-€20 (kan verschillend zijn per land) 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten