dinsdag 16 september 2014

'Vijf Favoriete "lichtkleurige" Lipproducten'

Ik heb veel lipproducten, maar toch zitten er enkele tussen die ik het liefst gebruik en daarom zal ik vandaag even mijn vijf favorieten bespreken. Deze keer doe ik mijn vijf favoriete lichte kleuren. Als de herfst en winter meer in het land zijn volgen ook mijn vijf donkere favoriete lipproducten.
De eerste is er één van Catrice. Hij komt uit de Ultimate Shine Gel Colour Collectie. 'Red or Bad' (020) geeft een subtiele rode kleur aan je lippen. Zoals de naam het zelf zegt is het net een soort "gel". Het voelt heel zacht op de lippen en is perfect voor iedere dag.
De volgende is er eentje van Lancôme en ook mijn enige van dit merk. De naam is 'Rose Shamal' (338). Hij ziet er erg fel uit, maar dit valt heel goed mee op de lippen. Het is een heel mooi roze kleur.
Als derde heb ik een 'Lip Polish' van Catrice 'Jen&Berry's'(020). Hij lijkt op een lipgloss maar heeft de pigmentatie van een lipstick en blijft bovendien ook heel lang zitten. De kleur is het best te beschrijven als dieproze/oudroze. Voor een optimaal resultaat breng je hem best tweemaal boven elkaar aan.
De vierde die ik aan jullie wil voorstellen is een lipproduct van Yves Rocher. 'Rouge Groseille'(403) is er één uit een recente lijn van de zogenaamde 'Cherry Oil Lipsticks'. Deze zijn dus op basis van kersenolie. Deze heeft een mooie rode maar ook klassevol kleur en is dus ideaal voor een feestje of voor in het weekend.
Als laatste favoriet heb ik de 'Melted' Long Wear Lipsticks van Too Faced. Eén van mijn laatste aangekochte product in mijn collectie en is nu al een van mijn favorieten. Hij is heel mooi op de lippen en is heel gepigmenteerd. De naam van het product die ik heb gekocht is de 'Melted Coral' en heeft dus ook een mooi koraalroze kleur.
Zo dit waren mijn vijf favoriete 'lichte' lipproducten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten