zaterdag 16 januari 2016

Het nieuwe jaar 2016!

Het is 2016! Dit ondertussen al enkele dagen. Alsnog wens ik iedereen een gezond, mooi jaar en dat al jullie dromen mogen uitkomen.
Het jaar 2016 is het jaar waarin ik terug wil doorgaan met mijn blog. Ik heb het enorm gemist maar het kwam er maar niet van. Het is een passie die ik wil verder zetten en delen met jullie. Waar ik mijn gedachten kan leegmaken en schrijven over waar ik van hou. Ook al ben ik geen schrijfwonder, dit moet ik toegeven.

Ik zit in een fase in mijn leven waar van alles veranderd. Een job, vrienden die trouwen, kinderen krijgen. Zo zie je maar dat je niet voor eeuwig klein kan blijven. Ik zie die verandering zeker positief, maar er zitten ook negatieve punten aan. Je moet vriendschappen loslaten of er hard aan werken om ze te onderhouden. Al zeg ik nu al dat er niets mooier is dan je vrienden zien kinderen krijgen en hun leven op te bouwen.

Je moet kunnen omgaan met 'Jij'zelf als persoon die veranderd, die het leven in andere opzichten gaat bekijken. Je gaat over alles meer nadenken, althans ik dan.
Sinds kort heb ik ook eindelijk mijn rijbewijs, waar ik natuurlijk heel blij mee ben. Ik kan maar één woord bedenken: Vrijheid.

Maar without further ado, op mijn blog kan je terug dezelfde stijl verwachten zoals voordien. Vooral gericht op Beauty, Fashion en Lifestyle.

Tot binnenkort

Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten