donderdag 21 januari 2016

Mijn EOS Smooth Sphere Lip Balms collectie- 2016

Het is winter en dit betekent droge en ruwe lippen, hatelijk toch. Gelukkig heb ik genoeg keuze van lipbalms. EOS Lip balm is één van mijn favorieten en daarom wil ik vandaag mijn collectie delen met jullie.



Als eerste wat is EOS? EOS staat voor Evolution Of Smooth en is een Amerikaans merk. Vooral bekend van hun lipbalms maar ze hebben ook handcremès en lichaamsverzorging. Hun producten zijn organisch en natuurlijk. De lippenbalsems bevatten geen parabenen en gluten. Ze zijn verrijkt met sheaboter, jojoba olie en vit. E. Alleen maar goede ingrediënten dus.
De EOS Smooth Sphere Lip Balms hebben een leuke en opvallende vorm. Het zijn schattige gekleurde bolletjes. Ze zijn heel handig te gebruiken en maken je lippen super zacht en gehydrateerd.
Ze zijn kleurloos en onopvallend op de lippen. De smaken zijn heerlijk en voor ieder wat wils. Het aanbod is eindeloos en ze bestaan in alle kleuren van de regenboog. Ze komen ook vaak uit met Limited Editions vb. ten voordele van de borstkankercampagne, een bepaalde filmpremière, enz.
Ik heb er vijf in mijn collectie die ik eens met jullie zal overlopen.
Strawberry Sorbet, het lichtroze balletje en zoals de naam het al zegt smaakt het naar aardbeien. Te vergelijken met de roze fruittella snoepjes.
Summer fruit, het rood/roze balletje heeft de smaak van zoete exotische vruchten en doet je wegdromen naar de zomer. Eén van mijn persoonlijke favorieten.
Als derde de limited edition Barbados Heat, Wildberry. De vorm is hetzelfde zoals de standaard lijn maar deze heeft vleugeltjes op de verpakking naast de naam en heeft een fuchsia/roze kleur . De smaak is inderdaad te beschrijven als een handvol wilde bessen zoals cranberry en blueberry.
Lemon drop, heeft een fel gele kleur en de smaak doet me denken aan een Napoleon snoepje, een citroensmaak dus. Een hele frisse en lekkere smaak.
Als laatste en ook de meest recente in mijn collectie is de Blackberry Nectar. Deze komt uit de nieuwste lijn van de EOS Smooth Sphere Lip Balms gekenmerkt door de lijnen op de verpakking.
Het is een paars balletje met licht paarse lijnen en heeft een zoete snoep smaak die ik persoonlijk moeilijk vind om te beschrijven.

Een nadeel is dat de Lip Balms niet super goedkoop zijn, maar ze hebben voor mij een goede prijs-kwaliteit.
EOS is ook moeilijk te verkrijgen in België, de meeste van mij komen rechtstreeks uit Amerika via familie en vrienden die daar zijn geweest.
Maar hieronder zet ik enkele links waar ze beschikbaar zijn:
http://www.boozyshop.nl/
http://alicejo.com/

Meer informatie over het merk en hun aanbod kan je natuurlijk ook vinden op de officiële website van het merk EOS :http://evolutionofsmooth.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten