donderdag 16 januari 2014

Limited Edition Celtica Catrice.

Joepie, Catrice komt net uit met een nieuwe limited edition lijn. Deze is genaamd 'Celtica'.
Het bevat terug allemaal prachtige producten. Ik kocht er enkele van en deze zal ik jullie tonen.
Het eerste die mij meteen in het oog sprong is deze prachtige Highlighter 'Far And Beyond'.
De verpakking is heel klassevol, een metaalachtige look met het teken van de limited edition lijn erop.
Vanbinnen is er een hele mooie grote spiegel. Dit is heel handig om onderweg mee te nemen.
Het product zelf heeft een mooie 3D bolletjespatroon met verschillende roze tinten. De pigmentatie is heel mooi en het geeft een mooie parelmoer glans aan de huid.
Er zijn ook nieuwe baked eyeshadows. In totaal vier waarvan ik er twee kocht. De ene 'LOVEnder' (C02) een hele mooie paars/roze/parelmoer kleur en de andere 'Celtic By Nature'(C03) een bruin/koper kleur.
Ze zijn heel mooi en hebben een enorm goede pigmentatie en dekking. Je kan ze zowel nat als droog aanbrengen op het ooglid.
In de lijn zitten er ook twee Cream to powder blushes en die kocht ik allebei. Beide blushes zijn dus creamy maar hebben een poederachtige finish op de huid. De ene is een koraal kleur 'Pinkadoxa'(C01), de andere is eerder een perzikachtige zachte kleur 'Peach&Harmony' (C02). De pigmentatie is terug zeer goed en de blushes zijn heel goed verdeelbaar zodat ze een subtiele kleur geven op de huid. De verpakking is zoals gewoonlijk mooi en handig op te bergen.
Het laatste product die ik aankocht  is een sheer lip color 'Pinkadoxa' (C01) deze heeft een licht koraal-roze kleur. Het heeft en gel-achtige textuur, voelt zacht op de lippen en geeft ze een subtiel en glanzende kleur.
Daarnaast zaten er ook nog enkele nail lacquers in en nail flakes.
De limited edition lijn is weer super mooi, ga hem dus zeker eens gaan bekijken. Alle producten zijn te koop in het kruidvat vanaf nu. De prijs is niet hoger dan €6.
Veel plezier 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten