dinsdag 28 januari 2014

YSL Rouge Volupté Shine

Ik ben al jaren gek van de prachtige lippenstiften van Yves Saint Laurent. Eindelijk heb ik er nu eentje in mijn bezit.
Natuurlijk wou ik jullie mijn mening meedelen over het product.
De mooie gouden verpakking met de letters van YSL spreekt meteen aan en is luxueus. Aan het kleuraccent in de verpakking kunt u herkennen wat de kleur van de lipstick zelf zal zijn. Alle kleuren waren zo mooi en de keuze was dus niet gemakkelijk.
Uiteindelijk is mijn keuze gevallen voor de Nr. 17 'Rose Intension' van de Rouge Volupé Shine collectie. Wat een fantastisch kleur. Het is een donker-roze bessen kleur en is mooi in alle seizoenen maar nu wel extra passend bij de koude winter maanden.
De structuur en pigmentatie is opperbest, natuurlijk wordt dit van deze prijs klasse wel verwacht. Het voelt zacht aan op de lippen en heeft bovendien ook een aangename geur. Op de lippen heeft het een aqua shine effect, met andere woorden een glimmend effect.
'Rose Intention' is te koop voor €30.15 in de parfumerie.
♥ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten