woensdag 8 januari 2014

Mijn benodigdheden voor een gezellige (winter)avond

Nu het weer examens zijn  moet er ook wel eens een moment zijn om lekker te kunnen ontspannen.
De boog kan niet altijd gespannen staan, zoals men zegt.
Daarom zal ik met jullie eens mijn perfecte ingrediënten voor zo'n avond overlopen.
1. Een lekker warm bad nemen.
Dit is één van mijn favoriete dingen om te ontspannen. Liefst mag mijn bad bijna overlopen van het schuim, zo kan je er lekker in wegglijden. Als extra ontspanning kan je nog een gezichtsmasker aanbrengen of naar je favoriete muziek luisteren. Je kan je hele hoofd leegmaken van stress en zorgen.
2. Iets warm aantrekken.
Na het nemen van een bad doe ik graag mijn pyjama aan of iets anders warm en comfortabel. Daarna neem ik er ook nog graag een dekentje bij of ga ik gezellig voor de radiator plaats nemen. Ideaal om je een hele avond ontspannen te voelen.
3. Een lekkere snack.
Voor mij hoort bij een ontspannende avond, een lekkernij. Bij mij is dit dus meestal chocolade of andere snoeperijen. Maar voor de gezondere mensen onder ons kan dit natuurlijk ook een heerlijke fruitsalade zijn.
4. Ontspannend TV-kijken .
Meestal sluit ik mijn avond af met gezellig wat kijken naar de TV. Meestal heb ik vaste programma's die ik volg. Mijn persoonlijk favoriete zender is Vitaya. Ik kijk er graag naar Rok & Rol, enzoverder. Maar je kan dit gerust ook doen met een film of een serie.
Soms sluit ik mijn avond af met Youtube, ik volg heel veel personen die dagelijks leuke filmpjes posten en waarvan ik heel veel inspiratie haal.
Voor de mensen die zich niet kunnen ontspannen door de tv kunnen nog rustig bladeren in een boek of magazine.
5. Voor het slapen gaan.
Als ik mijn echte 'verwenavond' goed wil afsluiten dan doe ik nog de volgende dingen voor ik ga slapen. Eerst reinig ik goed mijn gezicht meestal met Bioderma en scrub ik mijn lippen met mijn Lush lipscrub in de smaak 'Popcorn' om ze super zacht te maken.
Daarna breng ik nog een nachtcrème aan, deze is op dit moment Vitamine E nachtcrème van The Body Shop. Als laatst nog wat lippenbalsem.

Daarna ben ik volledig ontspannen en kan ik er de volgende dag er terug met volle moed tegen aan.
Veel plezier op jouw gezellige avond.♥








2 opmerkingen: