vrijdag 12 februari 2016

Radiant Glow Mask- Evolve Organic Beauty

Voor mij betekent ME-Time een gezichtsmasker aanbrengen en lekker ontspannen. Daarom probeer ik tweemaal per maand een masker aan te brengen. Ik heb er al veel verschillende getest maar meestal is het een peel-off mask. Ieder masker heeft een andere werking. Je kiest dus best één uit naargelang je huidtype of volgens de nood van je huid. Voorbeeld een hydraterend masker, een anti-stress masker, enzoverder. Eén ding is zeker, het is goed voor je huid.

Gisteren testte ik voor het eerst een 100% natuurlijke uit van Evolve Organic Beauty: Het Rediant Glow Mask with raw Cacao & Coconut. Dit masker zat in de november box van Styletone. 

Evolve staat bekent voor het maken van organische en natuurlijke producten met een basis van de welbekende 'superfoods'. 
Hun producten zijn bovendien vers en handgemaakt. 
Het gezichtsmaker bevat o.a. rauwe cacao. Deze revitaliseert en zuivert de huid. De kokosnoot korrels scrubben de huid zodat de dode huidcellen verwijdert worden. 
Het is de ideale detox voor je huid. 
Als je het masker hebt aangebracht ruik je naar een heerlijk chocolade -en kokosnootkoekje.

Je brengt het masker aan op een gereinigde huid voor een vijftal minuutjes en daarna spoel je het masker af met warm water. Het masker heb ik aangebracht met een kwast van Catrice. Het is eigenlijk een foundation kwast maar dit is ideaal om het gezichtsmasker egaal aan te brengen. 

Het afspoelen van het masker gaat heel vlot, het lost meteen op en gaat lichtjes schuimen. De Kokosscrubdeeltjes voelen leuk aan en waardoor de huid extra goed gereinigd is. Na het afdrogen voelt het gezicht zacht, gezuiverd en gehydrateerd aan.
Heb je interesse in dit product? Dan vind je meer informatie op de site www.greenbeautyshop.nl. Daar is het merk te koop en vind je ook nog meer producten uit hun aanbod.

Meer informatie over de syletone vind je via mijn artikel http://adaygoesbyunnoticed.blogspot.be/2016/01/styletone-box-januari-2016.html 
of via hun site http://www.styletone.com/                                                                  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten