vrijdag 7 juni 2013

Boek Lauren Conrad ♥

Lauren Conrad is al altijd een stijlicoon van mij geweest. Ik heb haar leren kennen tijdens de realityreeks 'The Hills'.
Ze schrijft ook haar eigen boeken ze heeft zowel fictie verhalen, als boeken waar ze haar eigen tips meegeeft.
Omdat zij altijd al een voorbeeld geweest is van mij wou ik dus zeker een van haar boeken in mijn bezit hebben.
En zo kocht ik haar 'Beauty' boek, waar ze al haar beauty secrets in vertelt . Ook heeft ze nog een boek 'Style' waarin ze haar mode geheimen en tips heeft .
Ze geeft onder andere tips over dagelijkse verzorging van je huid en haar, fitness en voeding. In haar boek staan ook heel veel make-up tips, haarstijlen. Het is dus perfect voor een beginner of voor iemand die net zoals mij een passie heeft voor verzorging en make-up.
Ook  uitleg over de verschillende materialen die je kan aankopen zoals make-up borstels kan je vinden in het boek.
Er staan hele mooie en duidelijke afbeeldingen in. Zo worden de haarstijlen stap voor stap uitgelegd met de foto erbij en kan je er dus meteen aan beginnen. Het is een ideaal boek om te lezen als ontspanning en om bij te leren.
Zeker een aanrader om te lezen.
Te koop op bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten