woensdag 19 juni 2013

Shoplog#3: Kruidvat

De examens zijn gedaan. Een ideale ontspanning voor mij is een bezoek aan het kruidvat.
Ik zal de producten overlopen.
Ik heb vooral make-up gekocht van de nieuwe lijn van essence die nu in de winkel is 'ticket to paradise' , ideaal om de vakantie te starten.

Als eerste kocht ik 2 long-lasting oogschaduwen, 'Tropical heat (03)' en 'Dive with me to the Island (01)'
'Tropical heat' heeft een mooie gouden kleur met glitters en 'Dive with me to the Island' is een muntgroene kleur, de kwaliteit van beiden is redelijk goed. (€2.89)
Dive with me to the Island
Tropical heat
 Ook heb ik deze hele mooie shimmer power gekocht 'Tropical heat (01)', er staat een hele mooie tropische tekening op. Het heeft een gouden gloed op je gezicht. ( €2.99)
Uit dezelfde lijn van Essence heb ik ook 2 lipproducten gekozen. Een lipgloss 'My treasure Island (02)' en een lipliner ook 'My treasure Island (02)'. Ze zijn beiden heel mooi en ik zal ze vooral over elkaar dragen, de lipgloss heeft niet heel veel kleur af. Ik zal dus eerst de lipliner aanbrengen en daarna de lipgloss. (lipliner €1.39, lipgloss €1.99)

Naast de producten van Essence nam ik ook een glossy lipbalm van NYC mee 'Pink lady (353)' uit hun Appleliciouslijn. Ze zijn al een tijdje uit en wou al altijd eentje hebben. (€2.49)
Als laatste kocht ik 2 droogshampoo's van Bastiste omdat ik persoonlijk dat de beste vind. De ene is 'Blush: bloemen/verleiderlijk' zoals de naam zegt heeft deze een bloemengeur. Ik schreef er al eerder een blog over in februari, ga deze dus zeker een bekijken. De andere is ' Original: fris/ klassiek' deze heeft een citrusachtige geur, heel fris. (€4.49 + nu 20% korting in kruidvat)






Geen opmerkingen:

Een reactie posten