zaterdag 22 juni 2013

Nieuwe accessoires

Gisteren ben ik gaan shoppen en heb ik enkele accessoires in de Claire's gekocht.
Ik kocht onder ander een donut voor een knot te maken in het haar, ik wou dit al altijd eens testen. Het is gemakkelijk en je hebt snel een mooie haarstijl.

Je kunt het in het kleur van jou haar kopen, van mij dus bruin. (€4.50)
Later volgt nog een blog over hoe je het moet gebruiken.
Ik ben heel verzot op de snorren en heb dus ook deze ringen gekocht. Het zijn 3 kleine, je kunt ze apart of samen dragen. Er is een zwart met zilver, een volledig zilver en een met glitters.
De laatste tijd zie je ook heel veel personen die een ear cuff dragen. Ik wou dit ook eens testen. Het is heel tof en heeft een wat 'edgy' look. De ear cuff die ik koos is met een engelvleugel en een klein koortje die je bevestigt aan de zijkant van de oorschelp.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten